Fuldkornswraps med laks og guacamole

Jeg har tidligere skrevet om min forkærlighed for hjemmelavet guacamole, så da jeg igår havde et par modne avokadoer, der var klar til brug, skyndte jeg mig straks at blande en lækker portion guacamole, der skulle bruges til wraps. Wraps er dejlig nemt at arbejde med, da der ikke findes noget rigtigt eller forkert. Man kan komme stort set hvad som helst i, og så er det en fantastisk måde at få tømt køleskabet på.

Jeg synes, at laks og avocado går rigtig godt i spænd med hinanden, så valget faldt denne gang på grove laksewraps med guacamole. Det er en super enkelt måde at lave et lækkert og hurtigt måltid, som egentlig kan spises både til frokost og som aftensmad. 

Ingredienser:

  • Fuldkornswraps
  • Guacamole
  • Røget laks
  • Agurk, skåret i stænger
  • Salat- eller spinatblade

Lun wrapsene kort i ovnen eller på en brødrister. Smør dem med guacamole og spred salatblade henover. Derefter tilsættes skiver af røget laks og til sidst agurk. Rul wrapsene stramt sammen og skær dem over på midten, så de er nemmere at spise.

Velbekomme🙂

Tip! I stedet for guacamole kan man også bruge pesto og/eller smørreost.

Dette indlæg blev udgivet i Fisk / skaldyr, Frokost og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Fuldkornswraps med laks og guacamole

  1. Nikita siger:

    nej hvor er det strengt..
    Nu blev jeg jo helt ekstremt sulten. Det der må prøves:) har aldrig tænkt på guacamole og laks sammen.

    • Hej Nikita,
      Ja, det skal du helt sikkert prøve. Det er vildt lækkert og meget mættende.
      Og hvor ser dine hindbær-cupcakes bare fristende ud. Bliver helt lækkersulten🙂

Skriv et svar

