Ulækker juicebar i illum…

Igår var jeg lige en tur i Illum med en veninde og svingede tilfældigt forbi det nye juice/sandwich sted derinde ved navn Redfellas. Det var sidst på eftermiddagen, og der var ikke så mange mennesker derinde, så vi fik hurtigt bestilt og betalt. Da vi vendte os om for at finde et sted at sidde, blev vi mødt af et ret så chokerende syn… 
Der var så beskidt og klamt overalt, at vi faktisk ikke engang kunne finde et bare nogenlunde rent sted at sidde – og det på trods af, at der var hele 3 medarbejdere bag disken og ikke synderligt mange kunder (som det ses på billedet). Man skulle tro, at der ikke var blevet gjort rent derinde i flere dage. Alle borde var beskidte og gulvet klistrede når man gik på det. Jeg kan faktisk ikke engang huske, hvornår jeg sidst har været et sted, der var så ulækkert – og så tilmed inde i Illum. Det er sgu en ommer!

Det kan vel næppe overraske nogen, at vi bare tog vores smoothies og gik med det samme igen. Føj altså! Der skal jeg ikke hen igen….

juicebar
foto 1foto 7Disken hvor man fik serveret mad- og drikkevarer. Så tag dog en klud og tør den af – den er lige foran jer! 

Bloglovin

Dette indlæg blev udgivet i Madoplevelser og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Ulækker juicebar i illum…

  1. Jane siger:

    Jeg tror ikke jeg havde drukket den der smoothie – føj for den da. Tænk hvordan der ser ud hvor frugten ligger eller selve maskinen. Vildt I turde drikke det…..

  2. afnane siger:

    Ja desværre sådan er det tit derinde. Har prøvet at spise der to gange og begge gange var der klamt over det meste. Tog også min mad og fandt en spot i solen, men jeg har ikke været der siden😦

  3. Det er da helt utroligt at de bare kan stå og kigge på det uden at gøre noget. Havde håbet, at det kun var den ene gang, men kan nu se, at jeg ikke har været den eneste, der har oplevet det. Øv!😦

Skriv et svar

